Zákaznická podpora
Kontakty
Hlášení poruch |
+420 602 974 968 ( v případě SMS nezapomeňte uvést číslo zákazníka ) admin@sprintel.cz |
Nastavení
Servery DNS | 178.22.112.22 178.22.118.10 |
Server odchozí pošty: | smtp.pripojeni.net smtp.sprintel.cz |
Návody k nastavení IP adres:
Windows 7 Windows Vista Windows XPJak postupovat, pokud se nemůžete připojit k síti.
- Restartujte přijímací zařízení (v případě že se jedná o jednotlivou přípojku), které je umístěno za Vaší anténou. Zařízení se restartuje pouze vytažením napájení z elektrické sítě na cca 30 vteřin.
- Zkontrolujte zasunutí všech konektorů.
- Zkontrolujte síťové nastavení dle parametrů, které jste dostali při instalaci internetu a jsou uvedeny ve smlouvě.
- Restartujte PC.
Pokud se stále nemůžete připojit k síti:
- Kontaktujte nás v pracovní dobu na telefonu 588 002 696, 602 974 968, nebo po pracovní době pošlete sms s číslem zákazníka a krátkým popisem problému na 602 974 968, případně na email admin@sprintel.cz, provedeme kontrolu zda je linka na přijímací zařízení u vás funkční.
-
- a) v případě, že je chyba na straně poskytovatele, zajistíme rychlý servis
- b) pokud je chyba na vaší straně nabízíme odborný servis
- V pracovní dobu můžete kontaktovat naše servisní techniky na telefonních číslech uvedených v sekci kontakty
Pravidla pro vykonání servisního zásahu / ceník oprav
Servisní zásah je prováděn na základě požadavku zákazníka po sepsání servisního protokolu.
V případě oprav, nebo reklamací můžeme bezplatně zapůjčit náhradní přijímací zařízení nutné pro připojení k síti internet.
.pdf Nabídka a ceník servisních služeb.
Písemná objednávka služby
.doc Písemná objednávka připojení k internetu
Žádost o změnu služby
Další informace
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.